en helt vanlig tisdag

Det lilla biblioteket i Trelleborg var inte det främsta vad gäller datorer och teknologi får man väl konstatera såhär post-observation. Next up är Höllviken, och det känns väl redan nu som att de kommer att bräcka? Jag menar, de är ju ändå en del av Vellinge-vrålkommun..

Kom hem vid halv två och gick och handlade mat. Hemma i huset stod högar av bråte och skräp och jag insåg att herr kriminell granne är påväg att flytta. Well, jag är hemskt ledsen om ingen ordnar avskedsfest, men om man
skiter i sin egen matskål får man väl skylla sig själv..

Så pluggade jag, stack ut och sprang, kom hem och duschade, gick till Simpan med Erik, gick upp till Bea och hälsade på, gick till Martina och träffade henne, Marika och Evert (ja, Kelly o Brenda också då.. marsvinen alltså), kom hem och såg Klass 9 A och åt till sist en stek med klyftpotatis. Nu är jag helt sömnig och kommer att gå och lägga mig inom en liten liten stund. Detta var min dag. Jag hoppas att din dag varit lika angenäm.

Best of all? Eriks summering av måltiden: "Ja det var som fan: att rom, gris och yoghurt kunde vara så gott tillsammans!"

Kommentarer:
Postat av: ma

gris?????? har ni inte provat Matsas ko?????

2008-03-19 @ 14:30:06
Postat av: erika

Den sparar vi till ett flåttare tillfälle :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits