måndag

image559

Sitter och försöker plugga lite och det är ju helt sanslöst hur svårt det kan vara. Jag kan liksom inte få ord ur fingrarna. Det är så kallt i lägenheten, har mössa, sockor, tre tröjor o brallor på mig och håller ändå på att frysa ihjäl. Trött är jag också. Det är så uppenbart att jag skulle behöva gå och träna men jag bara orkar inte. Vill inte, kan inte, har inte lust. Inte när det snöar ute och jag har en sån fin duk på bordet. Då låtsas jag hellre att jag ska plugga lite till. Kaffedags kanske?

Kommentarer:
Postat av: Malin

Erika, seriöst, har du kollat dina blodvärden på länge? Du skriver jämt om hur trött du är och hur mycket du fryser och behöver sova. Tänk om det bara är att fixa med blodpudding och spenat? Alternativt Niferex, receptfritt på apoteket. Dunder för HB-värdet...Fast jag tror det mest är uppsatsleda. Tror inte det finns ens receptbelagda medel för det. Keep up the good work honey! Thats the spirit girl! (hjälpte det?)

2008-03-24 @ 18:48:44
Postat av: erika

hehe ja jo lite.. sitter iaf o skriver en del idag! Och när jag gav blod senast hade jag ju 128 i blodvärde vilket var ganska bra. Men det var i min allra värsta leverpastejperiod. Nu sover jag mest. hm..

Tack för peppen!

Postat av: Martina

Ditt hem ser iaf trevligt ut! Alltid något.

2008-03-25 @ 09:14:16
Postat av: Vincentnatalia

Keep the good works comming.

2010-04-26 @ 12:24:46
URL: http://vincentnatalia.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits