om elliott smith hade levt och om han hade spelat med tegan o sara hade de kunnat kalla turnén för TS Elliott

image552

Ikväll blir det repris. Det regnar som aldrig förr, som om det vore den där novellen av Ray Bradbury där några kommer till en planet där det regnar och regnar och det finns inget skydd och tillslut blir de galna och tar livet av sig allihopa. Sjukt. Det regnar alltså så mycket här just nu. På väg hem från skolan hoppade cykelkedjan av_igen_och jag blev jädrigt oljig om fingrarna, varför jag fick cykla hem utan vantar. Man kan bara föreställa sig vilket humör jag hade. Klockan var fyra, alla cyklade långsamt, alla bilar körde långsamt. Det var kallt. Det regnade.

Har jag sagt att det regnar extremt mycket just nu?

Iallafall, ikväll ska vi se Tegan o Sara. Hoppas de är lika söta som i somras. Ikväll ska jag inte heller tänka på uppsatsen en endaste gång. Hurra!

Kommentarer:
Postat av: Bea

Tror du att vi får höra det där lilla "thank you":et efter varje låt ikväll igen?

Postat av: erika

yep, iaf nästan..

2008-03-13 @ 23:49:37
URL: http://erikapik.blogg.se
Postat av: Kristin

Jag var också ganska sur när jag kom hem. Motvind och kallt regn som piskar i ansiktet så man inte ser någonting. Fy fan säger jag bara.

2008-03-14 @ 00:57:11
URL: http://volpina.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits