tvättpick

image610

Inte så konstigt att tvätten aldrig känns riktigt ren när den hänger i detta torkrum. Dammet är så tjockt att man inte ens ser färgen. Och ja, Erik är ett sjuttiotalsbarn som använder sjuttiotalsord. Detta skrev han för två månader sen ungefär, och så vitt jag förstår har torkrummet inte blivit städat sedan det byggdes, typ. Sunk och snusk. Var glada alla ni som har egen tvättmaskin och torktumlare! Jag dör snart av trötthet. Hade lite för lite energi kvar för att den skulle räcka hela hemfärden. Det hjälpte inte att jag cyklade fel och fick cykla en kvart extra. Nu har vi lapat i oss tacos och Erik ska lyxa med bryllepudding. Jag ska lyxa med.. vatten. Har inget snask.

Min aktiva vecka so long:
Måndag: vårruset 5km, 30 min löpning
Tisdag: tisdagspromme, 1,25 h gång på en gång
Onsdag: jobbpromme till och från bussen, 30 min * 2.
Torsdag: cykel till Lund och tillbaka 6 mil, 3 h cykel
Fredag: KÖRA Marikas BIL yyyyaahooo.

image611
Ack underbara skåneland, som jag älskar att cykla långt i dig under varma sommarkvällar!

Kommentarer:
Postat av: Malin

Du är ju träningsnarkoman, människa! Ska du inte börja blanda proteinpulverdrinkar också? Inspirerande är du, dock. Nu ska jag minsann dra på mig jumpadojorna o ajpodden och traska flera timmar i skogen. Eller en halv.

2008-05-09 @ 09:12:35
Postat av: Shops2006 Com

Your website is extremely interesting


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits