Jag


Ja men det är ju tur att jag består till 100% av kvinnlig skönhet. HAHAHA.

Nej idag har jag gjort alldeles för mycket och haft alldeles för lite paus och blivit alldeles för trött. Men jag vann iallafall tio spänn på en tialott. Jag lyssnade precis på Eldkvarns nya skiva. Eller, två låtar. Sen orkade jag inte mer. Satte på Ulf Lundells nya istället som var mycket bättre. Mest lyssnar jag på Ebba och Mikael som sjunger Bob på svenska. Har inte lyssnat på den innan. Den är bra, så länge man bortser från Mikaels munformation. Egentligen vill jag bara gå och lägga mig nu medelbums men jag har lovat att gå till På besök en stund. Klockan nio. Kanske kan sova lite innan dess. Har börjat vara beredd nu inför förslossningen. Det betyder tillexempel ingen eller ringa konsumtion av alkohol. Det är väldigt skönt att alltid vara nykter och aldrig bakis. Borde man göra oftare. Tror jag ska testa alkoholfri öl ikväll, kan det vara något? Idag sa min ena rektor att jag får vara kvar antagligen terminen ut. Skönt!

Kommentarer:
Postat av: Martina

Gillar man inte Eldkvarn är man dum i bollen. Gillar man alkofri öl är man dum i bollen. Dagens åsikter från Fru Persson.

2008-11-28 @ 21:11:39
Postat av: Martina

Hade f.ö glömt Uffes nya! När är den hemma och jag ska ta ett bad med den gode Ulf. Tyvärr endast på skiva, men man taga vad man hava.

2008-11-28 @ 21:14:05
Postat av: kari

bra med förlängning på jobb! I morgon ska du i alla fall få lite glögg (om du vill) med alkohol. Fast jag får nöja mig med att imma igen glasögonen när jag luktar.

2008-11-29 @ 12:50:26
Postat av: Malin ( Eriks syrra)

I vanliga fall har jag full respekt för din musiksmak, men Eldkvarn och Ulf Lundell, nej det går inte. Inte alls faktiskt. Men så kom jag att tänka på att mina föräldrar reagerade ungefär likadant när jag började lyssna på Tom Jones och Dean Martin. Det var så nära en ungdomsrevolt jag någonsin kommit. Sååååå,om du vill tipsa mina barn i framtiden om något jag blir sjukt provocerad av, så ge dem gubbrock. För det kommer jag alltid att hata.



Kul med bebisar. Fast jag lovar att du kommer klara förlossningen utmärkt med lite glögg i kroppen.

2008-11-29 @ 17:17:54
Postat av: erika

men jag ser det lite som en grej för mig, att vara utan alkohol tex en månad. Har liksom nog inte varit det sen jag flyttade hemifrån. Jag ska vara helt ren inuti när julen kommer! Eller nåt..



Men gubbrock, vad ska jag säga. Jag inser allt oftare att jag nästan uteslutande lyssnar på sådan musik. Den är ju så sköööön!

Postat av: torbjörn

nu kommer du antagligen leva några månader längre än jag tack vare din strunta-i-alkoholmånad. eller så vägs det upp av alla kemikalier som antagligen fanns i det där svampspadet du drack i går.

2008-11-29 @ 20:13:43
Postat av: erika

det vaaar inget svampspad. Men det var äckligt, så långt kan jag hålla med dig.

2008-11-29 @ 20:43:52
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits