Bio

Jag var riktigt duktig när jag väl fick tummen ur idag. Först meddelade jag AF att jag från och med nu är timanställd vikarie som personlig assistent, ska jobba typ tio dagar detta året. Helt ok om jag får säga det själv. Haha. Sen cyklade jag till simhallen där jag faktiskt crawlade mestadelen av de 80 längderna. Har börjat lära mig hur jag ska andas och paddla för att inte bli trött i benen efter tio meter. Det är väldigt skönt att kunna crawla efter 20 år av bröstsim. Nu ska jag öva mer på tekniken så kanske jag kan börja simma snabbare också. Gött var det iallafall. Sen gick jag på eftermiddagsbio, mitt nya svarta. Det var en film om systrarna Boely, eller vad de nu hette. Min favvo Scarlet var med i den och faktiskt gillade jag den trots att det var en kostymfilm. Har aldrig gillat de där Stolthet och fördom och alla andra i samma genre direkt. Denna gillade jag antagligen för att jag såg den på Bio, har en tendens att gilla alla filmer jag ser på bio. Ikväll är det Hellacopters i Lund. Jag ska dit med Martina, Al och Juhlia. Kommer bli fint.


Såhär såg det ut på bion. Det fanns faktiskt en till besökare förutom mig själv! Rekord!

Kommentarer:
Postat av: kari

jag vill med gå på bio nu när jag ska vara ledig. Först vill jag se Jan Troells film. vill du?

2008-10-15 @ 07:47:06
Postat av: erika

hm... ja ok. men jag tycker den verkar så trååååkig. Men visst det gör vi. Kostar bara 70!

Postat av: kari

folk jag känner är med och spelar fiol, därför vill jag se den.

2008-10-15 @ 12:22:22
Postat av: erika

ok, det var ett giltigt skäl. Då ser vi den då. Vilka är det du känner som är med?

2008-10-15 @ 18:02:35
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits