brallan


Ett alster är färdigt! Det bidde ett par brallor. Så jo, jag gör faktiskt mer än att äta och sova om dagarna. Har även varit och handlat lite garn i trevliga butiken Yllet idag. Och så var Ida här och drack te. Hon berättade att hennes syster ofta kommer försent till sitt jobb eftersom hon har fyra katter som hon bara måste kela lite med. Jag förstår henne. Och just det, sen fick jag avslag på ett jobb till. Men jag kan ju alltid börja sälja kläder på nätet. Lite kräkgröna brallor på kräkbakgrund vill väl alla ha?

Kommentarer:
Postat av: marika

åh vad fint det blev!!

2008-09-10 @ 19:16:18
Postat av: erika

tackar!

Postat av: Malin

Brallorna är jättefina. Men vem är de till? Dig? Billy? Murre? Systers bebis? Moi?

2008-09-10 @ 20:59:40
Postat av: erika

de får allt bli till lillpinken i Karis mage. En smula små är de, men ändå lite för stora för kattaben..

2008-09-10 @ 21:01:00
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits