Glöm vad jag skrev..

..om sommaren. Idag tog jag sista soldagens allra sista dopp. Det var bara jag som badade på hela Bo01 men det var faktiskt helt ok i vattnet. 17 grader stod det på skylten. Efter doppet stack jag till Kockums och simmade mina längder. När jag hoppade i där var vattnet helt galet varmt jämfört med havet. Eller var det för att det precis hade varit ca 50 damer i 70-årsåldern i bassängen och haft vattengympa innan jag hoppade i. Omklädningsrummet var tant-overload.

Jag och Erik har åkt ut till hamnen ikväll för att fota motorcykeln som Erik nu ska sälja. Några sista sprätt fick det bli. Nu kollar vi restresor, nån som har förslag på vart vi ska åka, om vi ska åka?



Kommentarer:
Postat av: Ebba

Kroatien, om ni vill till nåt fint ställe :) Fast jag har bara varit där uppe på den norra halvön, Istrien.

Jag ska också börja simma, nästa vecka, har jag bestämt. I sundbybergs simhall har de börjat med nån ny UV-metod så att vattnet knappt har något klor, det bådar gott, hoppas jag..

Postat av: kari

menar du att tanterna hade kissat i vattnet pga urininkontinens?



Jag tycker ni ska ta tåget till kroatien. Okynnesflyg är av ondo.

2008-09-03 @ 08:11:17
Postat av: erika

nä mer att de hade svettats järnet i vattnet. huga, kiss!



Och ja, jag håller med. Frågan är vad det kostar att åka tåget, vet du nåt bolag som säljer biletter dit?

2008-09-03 @ 09:31:10
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: erika

Fast å andra sidan vet jag inte om det är en sån brutal okynnesflygning om det handlar om EN flygning på tre år. Typ. Okynnes skulle jag mer kalla slentrialflygningar mellan Malmö och Stockholm o dylikt, där man borde åka tåg.

2008-09-03 @ 10:18:31
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: kari

alla flygningar är egentligen okynnes. Även det jag tog till Guinea.

2008-09-03 @ 11:16:59
Postat av: Malin

Jag röstar för Korsika, fast där har ju ERik redan varit. Det brukar finnas billiga restresor dit i september med Langley, som är ett riktigt bra bolag för att vara charter.

2008-09-03 @ 18:00:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits