27+2



Obs: Idag är magen nästan onaturligt stor. Såhär brukar den inte se ut. Den kliar och spänner. Antingen har ungen växt kanonmycket under dagen eller laddar magen för en rejäl omgång vinterkräksjuka. Vi får väl se. Annars kan man väl säga att det är som vanligt. Börjar bli lite jobbigt att böja sig fram ner och klappa Murre på magen när han ligger som en säl på golvet. Lite jobbigt att knyta skorna också. Annars gillar jag den skarpt. Det känns som att min kropp gått och väntat på en graviditet, det känns liksom som ett normaltillstånd. Kan ha å göra med att jag aldrig i mitt liv haft en såndär platt tvättbrädemage kanske.. hm..

Kommentarer:
Postat av: kari

Och också med att göra att det är alldeles underbart att vara gravid!

2009-04-02 @ 10:40:23
Postat av: Helena

Och snyggt! Gillar byxorna skarpt också. Nu kommer jag börja glo sådär onormalt mycket på dig som man gör på gravida kvinnor du vet. Vet inte om det är bra eller dåligt.

2009-04-02 @ 13:28:44
Postat av: sus

Du är supersnygg Erika!

2009-04-02 @ 20:44:48
Postat av: Malin ( Eriks syrra)

du tycker alltså att den är stor nu? Oboy vad du har mycket kvar. det är ju liksom sista månaden magen växer på riktigt...



kul att ni kommer hit, så får vi klappa lite på lilla kalaskulan

2009-04-02 @ 23:38:04
Postat av: Helena

Nu är jag där (typ 3 år senare)! Kanske typ den storleken. Även om jag nu kollat dina senare bilder och tyckt att jag är myyycket tjockare nu än du var då. Börjar gilla't, och vänja mig(?)vid plågorna...

2012-07-26 @ 14:21:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits