Ståkkhålm






Jamen då åker man väl till Stockholm och hälsar på två vrålsöta barn och så glömmer man väl att man har en kamera med sig och så kommer man väl på det på vägen hem och då är det väl såklart jag som kör bilen vilken innebär att Erik är fotograf vilket resulterar i bilder på flygplan och Tekniska verken i Linköping. Sista bilden har dock jag tagit. Dejavu till Liseberg en sommar för längesedan. Nå, vi åkte alltså till Stockholm och hälsade på familjen Gade som består av Eriks syster, hennes man samt deras två barn. Syftet var att hämta grejer till Läppen och boy it was a lot of grejer. Hela bilen full faktiskt. Barnvagn, spjälsäng, skötbord, gunga, kläder, badbalja. I princip allt man behöver. Så: om nu någon skulle få för sig att ge en födslopresent till den lilla ungen - ge INGA kläder tack.

Vi rensade även deras trädgård vårfin och så gick vi en lååång runda i skogen där vi såg bäverfällda träd och  skäggdoppingar. Samt en jäkligt frusen sjö. Lite obehaglig syn i april, men så verkar det vara i norr. Tur man bor i skåneland. Det var dock en strålande fin helg och vi båda säger TACK för alla grejs. Från och med juli kommer de att förekomma frekvent i en blogg nära er!

Kommentarer:
Postat av: Helena

Yeah! Du måste förstå att det är viktiga grejor det tas foto på! Svensk Biogas-dotterbolag till Tekniska Verken i Linköping AB!

2009-04-08 @ 08:04:35
Postat av: marika

haha, varför ser du så nervös ut bakom ratten??

2009-04-08 @ 10:46:44
Postat av: erika

Jag körde just om en skitstor lastbil på en smal omkörningsväg. Dock lade jag mig mest till med minen pga kameran. :)

Postat av: Malin ( Eriks syrra)

varsågoda! som vi sa innan, vi är bara glada att grejerna kommer till användning.



tack för vårrensningen i trädgården. jag fortsatte på baksidan och nu finns det nästan inte ett endaste litet löv på tomten. nästan spooky...

2009-04-08 @ 17:59:10
Postat av: kari

De första blöjorna har kommit nu!

2009-04-08 @ 19:01:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits