take a walk down memory lane



Du lilla lilla barn inne i min mage. Ibland slår det lite fel. Mina fina föräldrar fick först två väldigt söta små ungar som fick heta Kari och Andrea. Sen fick de en liten korv. Och det var jag. Sånt kan inte hjälpas, och hur du kommer se ut mitt lilla barn vet vi inte ännu men om det nu blir så att du brås på mig ska vi försöka lösa det på bästa vis. Bara man är snäll mot andra så är andra snälla mot en själv. Sen kvittar det hur man ser ut.

Har alltså varit hemma hos päronen i helgen. Jag och mamma uppträdde i byn och så fick katterna prova att vara utomhus i selar. Murre var modigast och lyckades till och med rymma från sin sele. Han kom inte långt eftersom de båda två mest strök sig tätt tätt jäms med marken. Billy ville vara nära dörren in i huset medan Murre raskt gick ut i åkern.

Idag åkte vi hem igen på små vingliga vägar genom skåne. Finast var Öved. I Degeberga stannade vi och åt korv och glass. Billy jamade ungefär hela vägen hem och var nog väldigt glad när hon fick kliva ur buren. Murre sa ingenting. Han är så att säga nöjd med allt som livet ger och allting som han kring sig ser, har glömt bort bekymmer, sorger och besvär.

Kommentarer:
Postat av: Martina

HAHAHAHAHAHA!!! Den där bilden med midsommarkrans, du får fan ursäkta men jag gråter lite av skratt. Men jag var inget fagert barn jag heller.

2009-04-26 @ 22:59:01
Postat av: 58åringen

tänk att få börja sin födelsedagsmorgon med ett stort o bullrande skratt, sau himla rolig du är Pik o inte det minsta korvlik!!!!

kan du itne ta en av sötbilderna i morgon, du var väl inte TVUNGEN att ta bilder på tosiga miner...



pussa katterna!!! o tack för att ni kom, det var så kul!

2009-04-27 @ 15:21:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits