bära bar bär

Titta noga och nära så ser ni vad som var en av de roligaste sakerna på festen.

Jag och Set har varit ute på äventyr idag. Först gick vi ner till SEB och fixade med stålars. Så köpte jag en kopp kaffe och ett frimärke. Sen tog vi bussen till Ön (som är ett område i Malmö för den som inte vet) där jag hoppades på rikligt med björnbär. Hade till och med en bunke med mig. Besvikelsen var ett faktum när det där buskarna förut stod nu bara var en stor grop med byggjobbare i. Ett hus till ska byggas. Vi kunde ju inte bara åka hem igen så iförd Blundstone, unge i sjal och rygga påbörjade jag den långa vandringen hem. Tog flera timmar eller iallafall två. Två klibbiga stapplande timmar. Skorna är inte riktigt ingådda. Eller jo, nu är de ju det förstås. När vi kom hem var Set bara en liten av svett dyngsur klump. Jag med, fast en lite större klump.

Annars har Set varit på sitt bästa humör hela dagen. Ler och babblar mest hela tiden. Han skrek inte ens när jag gick på toa i morse, som han annars jämt gör. Det måste vara helgens boost av rim, ramsor och sång som gjort susen. Eller att vi lät honom ha napp igår och i morse.

För första gången sedan jag spelade golf på wii har jag tyckt ett tv-spel är kul. Det är ett doktorspel och man ska hålla på och operera patienter. Sketakul! Jag är en hejare på att ge spruta och skära med skalpell. Erik baddar och gör ultraljud. Och så får man bränna med laser och annat kul. Dagens tips. Nu ska vi spela lite till.

Kommentarer:
Postat av: Erika H

Det är det grymmaste spelet nånsin!!! Älskar. Tyvärr har vårt försvunnit ut i rymden nånstans... saknar.

2009-09-01 @ 01:09:45
Postat av: Kristin

Jag förstod inte det som var roligt på bilden.

Postat av: erika

jamen! Han satt ju precis bakom pelaren! Bordet slutar alltså innan pelaren, och där bakom fick han sitta. Haha

2009-09-01 @ 18:26:13
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: kari

Äh, bordet slutar efter pelaren. Det är en optisk villa, men rätt rolig sådan. Strongt gjort att gå hela vägen, hade jag aldrig fixat vid den tiden.

2009-09-01 @ 20:21:27
Postat av: erika

gjorde det? jag minns mest att han kände sig lite off och att vi alla skrattade åt hans position. Jaja.

2009-09-01 @ 20:54:25
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Linnea.

Hej!

Idag berättade min pojkvän att han hade sett dig på stan. Jag läser ju din blogg (och alltså även han) och så kände han igen dig från bloggen. Han tyckte det kändes som att se en kändis! :)

Det tyckte jag var kul.

Fint barn du har fått också förresten, har nog missat att gratta kanske! Men GRATTIS iaf! :)

2009-09-01 @ 21:45:51
URL: http://philinea.blogg.se/
Postat av: Linnea.

Hej!

Idag berättade min pojkvän att han hade sett dig på stan. Jag läser ju din blogg (och alltså även han) och så kände han igen dig från bloggen. Han tyckte det kändes som att se en kändis! :)

Det tyckte jag var kul.

Fint barn du har fått också förresten, har nog missat att gratta kanske! Men GRATTIS iaf! :)

2009-09-01 @ 21:47:17
URL: http://philinea.blogg.se/
Postat av: erika

haha! Jag såg honom jag med och tänkte: ohoj där går Linneas kille. Tacktack för grattis!

2009-09-01 @ 22:18:58
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: kari

Eh, ja han stod ju faktiskt och lutade sig mot stolpen. Jag minns ju hur vi ställde bord och stolar. Hm, de kanske ändrade om efteråt?

2009-09-02 @ 09:18:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits