långhelg i bilder




Jag och Set åkte till Edenryd där vi tampades med spindlar och fästingar samt spenderade kvalitetstid med föräldrarna. Gick och lade oss tidigt och vaknade tidigt gjorde vi (varför jag talar som Yoda vet jag ej). Och Settan lärde sig gurgeljollerprata! Ska spela in imorgon kanske. Han är ur-gullig när han gör det. Sen åkte vi vidare till Bea och Hasse där det var kräftskiva. Erik kom också dit och sammanstrålade med sin lilla familj, dvs oss. Himla trevlig tillställning även om fågelskådare verkligen är ett släkte för sig. Obs: inte lugna mesar som de framställs som i filmer och böcker. Nu är vi hemma igen. Set har fått prova napp för första gången i sitt liv. Det var väldigt uppskattat. Imorgon ska jag fortsätta projekt beställa bilder i pappersformat. Until then.

Kommentarer:
Postat av: Martina

Buhuu roooligt med kräftskiva. Hahaha Set ser jävligt rolig ut på bilden med Erik. "Ta bort gubbjäveln!"

2009-08-30 @ 23:03:34
Postat av: marika

haha, jag skulle kommentera samma bild. men ville säga att, hjälp vad han ser ut som en vuxen på den bilden!

2009-08-31 @ 09:48:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits