Lillbrallan


Värmen kräfva denna böxa

Det är varmt. Så oerhört varmt. Denna sommar kommer vi minnas som en av de svettigare. Finns en sommar från förra lägenheten som också var så extremvarm, kan det ha varit 2002? Och så sommaren -94 såklart. Det var en het sommar. Erik har sålt bilen idag. Hur vi ska ta oss till Ikea imorgon på sedvanligt söndagskaffe står skrivet i stjärnorna. En ny bil måste inhandlas å det snaraste!

Idag kom storkusinen Theodor med fader förbi och hälsade på Set innan de drog vidare mot Stockholm. När de hade åkt tog vi en barnvagnstur. Till en fotoutställning i en park gick färden. Sen blev det lördagspizza i Folkets park. Set bara sov. Jag svettades och hade ont i nacken. Hörrni arbetsterapeuter och sjukgymnaster, vad gör jag när det smärtar på en liten punkt vid en nackkota? Sluta stirra på ungen när jag ammar eller vad?

Kommentarer:
Postat av: kari

Jag har samma smärta, yrket till trots. Är nog en fråga för sjukgymnasten det där.

2009-08-09 @ 20:08:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits