Mat och mössa


Dagens Set: ligga på golv och öva nacke. Han fick ha mössan som stötdämpare.

Tänkte skriva lite kort om amning. När man ammar behöver man energi. Man blir således hungrig. Klockan fem ikväll stekte jag två kotletter av fläsksorten varefter jag förtärde dessa i ett litet nafs. Tre timmar senare, alltså klockan åtta, spisade jag ett berg av spagetti och köttfärsås. Slank ner. Nu är klockan halv ett och jag håller på att förgås av hunger. Vet inte om jag klarar natten om jag inte får äta någonting. Vissa ammande mammor går ner sina graviditetskilon snabbt efter förlossningen pga amningen. Jag gör det inte. Mot köket!

Kommentarer:
Postat av: Erika H

Du kan inte ha särskilt många graviditetskilo att bli av med! Ät på!

2009-08-25 @ 22:38:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits