Moster Bea



I fredags kom Bea hit på besök och stannade tills ikväll. Hon hade glömt pyjamas så hon fick låna mitt nattlinne som jag fått nyligen av svärmossan, fint som snus är det! Dagarna spenderades utomhus på Malmöfestivalen och kvällarna här hemma där vi förvandlades till två fnissmödisar. Blir så när vi inte träffats på länge. Det var välbehövligt, nu känner jag mig lugn och skön. Kan ha att göra med att disken är diskad och att ungen är sövd och att Erik är Erik och att det är sommar och att livet faktiskt är rätt bra i det stora hela. Men tack för besöket Bea och välkommen åter hälsar familjen Svahn/Loman!

Kommentarer:
Postat av: Martina

Fnissmödis = ett jävla ord. Buhu jag skulle ocksaå varit meeeeeeeeeeeed.

2009-08-17 @ 10:12:31
Postat av: Linnéa

vad är det för bärsjal du har? jag har en tricot slen och den funkar skitbra men jag tycker den är så svår att knyta så den sitter ordentligt.

Postat av: erika

jag har en i trikå från granit, superlätt att få rätt. Men det är nog bara att öva sig så funkar det bättre och bättre.

2009-08-17 @ 10:56:44
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Bea

Tack själv, det var välbehövligt för mig med!

2009-08-17 @ 15:47:37
URL: http://beaware.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits