dhh


- Packade in oss i Sissels bil och åkte mot Simrishamn. Hann två mil innan vi upptäckte att ingen hade spänt fast Set i stolen.

- Gick på kalas hos Kari och Henny och DISKADE DISKEN. *Första gången*. *Vuxet*.

- Brunchade med Bea, Martina och Juhlia (och Set) på Debaser. Skulle gå och fylla på tallriken och Martina bara: Jag kan hålla honom. *Första gången sen han föddes*

- Bar ner en stol och en fotoapparat till källaren. Vi bara: "Hej golvet, long time no see".

- Åt söndagsstek hos Kaj och Sissel. Kaj bara: "Vad vill jag ha? Unge Unge! När vill jag ha den? Nu Nu Nu!" Olof bara: "Vad vill jag ha? Bearsuit Bearsuit! När vill jag ha den? Nu Nu Nu!"

Kommentarer:
Postat av: Martina

Hahahaha! Nu ska jag hålla Set jääääääääääääääääääämnt

2009-12-07 @ 09:04:04
Postat av: Erika H

Jag såg en såndär Bearsuit i affären här. Blev sugen på att köpa den, men har ju ingen unge än. Är det okej att skaffa en unge så att man får köpa Bearsuit?

2009-12-07 @ 14:22:39
Postat av: kari

Vad då dhh? Tack för disken! Det lät som om ni hade det hyfsat trevligt under tiden.

2009-12-07 @ 18:21:59
Postat av: erika

Dhh: detta har hänt. Och japp det var trevligt!

Postat av: Bea

Äsch, jag som trodde det var Den Här Helgen.

2009-12-07 @ 19:54:26
URL: http://beaware.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits