För det är snö överallt



Det börjar dra ihop sig mot jul. Vi tog en promenad till Jägersro för att fixa en klapp mitt i det värsta snövädret, vilket var ganska härligt. Vad som inte var härligt var att jag förlorade min sjal där. En jag hade köpt i Granada, som skyddade mitt ansikte från att förfrysa. Träningsvärken i mina lår just nu är inte heller speciellt härlig. Fatta hur otränad jag måste vara om jag får träningsvärk av att gå i snö en stund. Imorgon ska vi till sjukgymnasten igen. Och jag har förlorat vilken tid vi ska dit - igen. Jag fattar inte hur det går till. Jag hade en lapp här på bordet där tiden stod och nu är den borta. Vi får chansa på kl 10. Förra gången missade vi tiden men då kunde hon en halvtimme senare. Smått pinsamt att göra det igen dock. Jag önskar mig en assistent i julklapp tack.

Förresten, jag tror att Set sov hela natten igår. Hur sjukt är inte det på en skala!?

Kommentarer:
Postat av: Clary

Ni kan förbereda er på en snörik jul här ute.Set har blivit riktigt stark i sina muskler nu och hans leende är helt underbart.

2009-12-21 @ 13:28:21
Postat av: kari

Var just påväg att skriva en hel hög med kommentarer, men hörde Beas röst i huvudet: coacha inte så mycket, hon får faktiskt ta ansvar själv.

2009-12-21 @ 18:17:10
Postat av: erika

angående min förvirrade hjärna? haha, vad skulle du säga då, nu blir jag ju nyfiken!

Postat av: Marika

Hahaha, jag vill också veta Kari. :)

Skulle bara skriva egentligen, Alltså Set är världens sötaste, på riktigt. sååå cuuuuuuutie

2009-12-21 @ 20:19:32
Postat av: kari

- sätta upp viktiga lappar på en anslagstavla

- skriva upp viktiga tider i en almanacka

För att ta det kortfattat. Ses i möra!

2009-12-22 @ 12:05:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits