hakan

Alltså: man FÅR flabba ungen rakt i fejan om han ser ut såhär när han ska äta potatispuré för första gången. Man får. Och, antar jag, konstatera att ungen har för smal hals och för liten haka för denna typ av haklapp.

 

Vi träffade doktor Ulrika och sjukgymnast Camilla idag, och båda tyckte Set var en förtjusande bebis. Lugn och harmonisk. Inget större fel på nacken heller för den delen. Vi ska göra lite styrkeövningar nu bara. Det var meningen att jag själv skulle gå och träna ikväll, men när vi kom ut från doktorn vid halv tre var det nästan redan mörkt ute, så då fick det bli filmkväll istället. Filmdag kanske. Dagens o-tips: Away we go. Jag kräktes lite i min mun ca 23 gånger av dålighet. Se den ent!

 

Ps: köpte sånadär bröstvårtsskydd (hurl) och bara: oooh heaven is a place on earth! Sen fattade jag inte varför ungen aldrig somnade och bara verkade vara hungrig hela tiden. Gaah. De funkar ju inte. Buhu. Buhu. Back to ondskan.


Kommentarer:
Postat av: Erika H

Nä, men Away We Go är ju bra!

2009-12-09 @ 04:41:22
Postat av: juhlia

då tar jag bort den från min filmlista då

Postat av: erika

Jag såg den säkert vid fel tillfälle men jag stod inte ut med någonting i den, utom möjligtvis när de fick ett utbrott på sjalmamman haha. Så ja Juhlia, du kan ta bort den.

2009-12-10 @ 22:09:46
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits