Lidis

Set som rik rysk tant/Tiffany Persson.


Jag är så sjukt trött. Är nästan yr i huvudet. Var på middag hos Olof och Matilda igår och kom inte hem förrän halv tre. Det är inte nådigt när man har en unge som behöver mat och lek. Det blir inte bättre av att väderleken (tror jag) har gjort hans matställe torrt och ont och sprucket och hemskt och jag dör lite inombords varje gång jag måste mata. Drar ut på det i det längsta för att slippa lida. Stackars Set, kommer ju lätt vara lång och ljusgrön efter denna vintern. Det har gått så långt att vi har gett honom två förpackningar med ersättning i flaska för att skona mig. Ojvoj. Hur ska det gå. Set bryr sig inte så värst, jag tror han tycker ersättningen är smaskig. Han tycker allting han får smaka på är ganska smaskigt, från ris till apelsin till macka till dadlar till kaffe. Med mera. En snaskis är vad han är. Jag är en lidis. Nu ska jag gå och lida lite till. Buhu. Buhu. Buhu.

Kommentarer:
Postat av: Lilian

På apoteket kan man köpa små silikonskydd att sätta över bröstvårtorna när man ammar. Jag använde såna i början innan tekniken riktigt satt som den skulle. Kostar runt 70pix och lindrar det värsta liiidandet.

2009-12-04 @ 10:48:37
Postat av: sara

den där bebisen är så sjuuuuuuukt söt.

2009-12-04 @ 17:40:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits