19+2


Börjar bli stort. Veckan har inte direkt bjudit på några nya krämpor. Same same. Dock har ju nästan halva tiden gått och det är ju lite spännande. Mest spännande just nu är nog trots allt att jag har börjat sticka en tröja med mönster (eget!) ikväll. Har ingen aning om ifall det funkar eller vilken storlek det blir, men ni ska få se när den är färdig. Kvällen har bjudit på en omgång pingis medelst katter. Den bästa gympan för innekatter, verkligen. Såhär ligger Murre och lurpassar på bollen. Billy sitter på golvet och väntar på att de ska trilla ner så hon kan få rusa runt med den.



Kommentarer:
Postat av: Marika

vojnevojne, halva tiden, redan?? kul!

2009-02-04 @ 09:18:58
Postat av: Clary

Lilla magen är verkligen fin.Skönt att du mår bra. Hur är det? Behöver ni fler hyllplan i bokhyllan?Eller?

2009-02-04 @ 09:50:12
Postat av: erika

Hehe jo det skulle vi nog behöva. De försvann på något mystiskt vis när jag flyttade in, de jag hade.

Postat av: Malin ( Eriks syrra)

Jag vet inte vad som är gulligast. Din minimala mage eller det faktum att ni spelar pingis på matbordet.

2009-02-04 @ 17:42:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits