22+2


Nä men då får det väl vara dags för en ny magbild dårå. Nu börjar den bli rätt rejäl. Det syns iallafall tydligt att jag är gravid när jag går runt och omkring. Och Sprally sprallar på. Igår fick jag hem den vedervärdiga tidningen Mama som gjorde att jag nästan blev utbränd på tio minuter. Pust suck och stön så mycket glätt och kändistjafs och skit det var. Jag som ändå har någon slags tjusning för skvaller. Det var som om Brasse öppnade sin resväska och det strömmade ut en massa djungelljud när man öppnade tidningsjävulen. Får se om jag nånsin orkar läsa i den igen. Annars är dagen solig och jag har vårkänslor. Ska ner och kolla in bokrean tänkte jag, samt eventuellt simma. Ajödå.

Kommentarer:
Postat av: Karin

Bra att du fått in den tränga föräldrarblicken!

2009-02-24 @ 15:59:46
Postat av: Anonym

waow! nu börjar sprally verkligen bli fin & stor :)

2009-02-24 @ 16:45:29
Postat av: m

eller jag menar större! :)

2009-02-24 @ 16:46:19
Postat av: josefin

Jag är inget större fan av Mama heller.. skulle tro att den passar trendiga mammor bäst. Eller mammor som åtminstone vill vara trendiga. Inte jag alltså.

Postat av: kari

men varför fick du den tidningen? Det fick aldrig jag.

2009-02-24 @ 20:38:09
Postat av: erika

haha som att man när man blir gravid automatiskt får och får en massa grejs?! Nä, jag nappade dumt nog på en prennis. 6 nr för 20 pix styck. Tänkte det kunde vara kul med lite gravidkändisskvaller men det var det då inte.

2009-02-24 @ 21:08:28
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: kari

ja, det var väl det jag misstänkte. Samma person som köper trisslotten varje fredag nappade på det där erbjudandet :-)

2009-02-25 @ 11:16:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits