blotta strupen


Murre har börjat ligga på rygg mest hela tiden. Så fort han ska vila en stund lägger han sig så. Det ser skönt ut, men också en smula perverst. Speciellt när han är så himla tjock om magen, som om vore den en godsägarbuk. Det är världens mjukaste mage han har, en sån man bara vill klappa och klappa.

Jag simmade i eftermiddags. Sen gick vi tisdagspromme. Nu är jag väldigt mör men som tur är har jag en animalisk värmedyna i famnen som värmer upp både mina leder och Sprally. Får man ta med ett katt på förlossning måntro? Kan nog vara skönt att ha en spinnande Billy på magen när det gör ont.

Imorgon börjar jag klockan ett och ska bara på litteraturgenomgång på BTJ på hela dagen. Härlig dag. För att fira såg vi en film (lägger mig annars runt elva) som hette Role models, en amerikansk komedi som mest var förutsägbar och kanske inte haha-rolig. Ändå hade den något, den handlade mycket om rollspel/lajvande och det blir ju per automatik ganska roligt. Så för
Kristin och Henrik kan det ju bli ett filmtips. Vassego.

Kommentarer:
Postat av: marika

hahaha! murre är så rooooolig!

2009-02-25 @ 10:04:39
Postat av: Anonym

Alltså, den där fåtöljen blir ju bara vackrare för varje dag den inte är i min ägo! Blundar för kattskrev och tittar bara på tyget.

2009-02-25 @ 19:27:54
Postat av: Helena

jag skrev om kattskrev :-)

2009-02-25 @ 19:28:51
Postat av: erika

fast den är sliten som hundan (kattan) och fnasig där man har armarna. Ska vi byta? Denna mot din röda fina? :)

Postat av: Helena

Ok, skulle kanske kollat högra hörnan av bilden. Tror vi har det som vi har det. Däremot den däringa tågluffarkjolen kan du ta med en dag till mig....lite samma tema.

2009-02-25 @ 23:31:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits