För man ska vara glad när det är födelsedag



Idag vaknade jag av att Erik kom in och sjöng jag må hon leva! Han hade ett tänt ljus i handen och två stora paket i den andra. Aldrig förr han han sjungit, det har han inte vågat. Nu var det dags. Och det var väldigt fint. Igår hade jag fått ett mjukt paket i posten och jag trodde att det kanske var från Stockholm, såg ut så på stämpeln. Döm av min förvåning när jag öppnade det idag och det var en stort mjukt lammskinn, från Falsterbo! Boy, nu ska den lille ungen sova gott! Av Erik fick jag dödsfina brallor med ränder på från PoP som jag hade önskat mig. Jag hade sett dem i en reklam för några veckor sedan, jag har tänkt att jag inte behöver några gravidkläder eftersom jag mest använder tights eller brallor med gummiband. Men så såg jag dessa och tyckte de var så snygga och jäsiken så sköna de var också! Det är såndär hög gravidmidja i dem som är superskön mot magen. Kommer ha dem låååångt efter att jag har fött barn också. (Obs, jag vet att de är hemmamysbrallor, jag ska icke ha dem ute i offentligheten). Så idag är jag så glad när det är födelsedag!

Kommentarer:
Postat av: Malin ( Eriks syrra)

I love PoP! Och dig! Grattis på födelsedagen! Nu ska jag sluta med utropstecken. Er bäbis kommer att ärva en miljon PoP-kläder, så det är ju kul att du också gillar dem. Kramar M

2009-02-06 @ 19:45:41
Postat av: elna

Oooooh! Gratulerar till brallorna. Jag kan meddela att de är utmärkta även när man inte är gravid, jag fick likadana i julklapp och älskar dom nästan mer än livet självt! Plus att det ju är samma modell som alla kids-brallor nuförtiden så man kan matcha småfolket när man har dem.

Kram Elna

2009-02-07 @ 00:41:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits