Förkyld


Igår var det kalasmiddag med tårta hos oss. Tack alla för alla presenterna, jäsiken så mycket bio jag ska se. Fick 700 spänn sammanlagt i presentkort på spegeln. Fredagarna under våren är räddade! Tidigare på dagen var jag och Erik på Aq-va-kul och badade i äventyrsbadet. När jag var där senast var jag kanske elva och tyckte mest att allting var läskigt. Massor av folk, stora vågor och djupt vatten. Jo jag var ännu kortare på den tiden. Igår var det litet och ganska mesigt. Dock var vi relativt ensamma där vilket var otroligt skönt. Hett tips alltså, åk dit mitt på dagen på vardagar.

Nu är jag förkyld. Sitter och hostar och snörvlar. Det finns
de som har det ett antal resor värre så jag ska absolut inte klaga. Måtte de hitta på ett bra botemedel mot cancer snart. 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits