Skrylle



Jag körde, Erik läste kartan. Vi hittade Skrylle där vi åt kaka och drack kaffe. Jag var avundsjuk på alla längdskidåkare som åkte rundor. Och så tog vi 5 km rundan, vacker promenad fylld av snö. Det var nästan i stil med när man var liten och var ute med pappa på Ryssberget. Eftersom det var alla hjärtans dag (som är en ganska fånig högtid) fotade jag ett hjärta av snö som satt i ett träd. Erik skulle lägga sig i eftersom han tycker dagen är ännu fånigare än jag. Men det roligaste var att sparka på stammar så att snön rasade ner från grenarna. På hemvägen var solnedgången så åtti att jag inte ens lägger in bilderna här, ni kan bara tänka er.

Kommentarer:
Postat av: Clary

Erik ser något dåraktig ut där i den vackra skogen.I vilket fall som helst så är det Ottos dag i dag,han fyller 6 år.Ni kan hälsa Sillen att nu ska farbror Otto kalasa på tuggben.

2009-02-14 @ 19:53:46
Postat av: erika

nämennämen! Hälsa farbror Otto och gratulera från oss med en stor blöt puss mitt på nosen!

Postat av: Kristin

Och sen kan ni gå fem kilometer rundan.

2009-02-15 @ 02:59:49
URL: http://volpina.blogg.se/
Postat av: erika

meeeen det var så svårt att skiva så det såg bra ut. Men visst, håna mig bara. Gööör det. Gööööööööör det. :P

2009-02-15 @ 12:08:04
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits