Årskrönikan i bilder: augusti


3/8 kom de små katterna äntligen hem till oss. De var pyttesmå och nyfikna på allt. Och sockersöta. Vi åt scones varenda dag, därav den rultiga uppsynen hos mig.


Jag, Martina och Juhlia körde bil till Göteborg och Hotel Ibis för att gå på Way out West och se fantastiska Neil Young. Och BD:s avslutningskonsert. Det var nog en av de helger jag har skrattat mest under hela året.


Jag och Bea åkte på en dagsutflykt till Österlen. Gick på museum i Tomelilla, åt finpizza i Simrishamn och skrapade, i sann Svahn-anda, triss i väntan på tåget hem.


Katterna var otroligt små och otroligt söta


Båda två


Det började gå mot höst och jag cyklade långa turer ut i omgivningarna


Så byggde vi vår fina allmogesäng


Och åkte till Falsterbo på Bivråkens dag. Denna dag slutade med att jag råkade ösa en halv liter juice i min väska. Nice.

Mer om augusti 2008 finns
HÄR


Kommentarer:
Postat av: Matilda Berggren

dina katter är sjukt söta!

/matilda

Postat av: StefanWeei

Heej! :) Kolla gärna mitt senaste inlägg om "Modebloggar" och Wikipedia och bidra med din åsikt! ;)

2009-01-09 @ 01:18:38
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits