Dakar


Detta är Annie Seel och hon är lite min idol just nu. Det är nämligen Dakar-tävling i sydamerikat och Annie är vår svenska hjälte. Hon kör motorcykel i ett dödsjobbigt race som varar i två veckor. Jag önskar att jag också var duktig på att köra motorcykel, jag skulle också vilja vara med. Om man vill kolla hur det går för Annie kan man slå på Eurosport kl 19.15 och kl 23 varje dag för då är det uppdatering om racet. Jag och Erik kollar varje dag, varje sändning. Nyss hade Murre en bajskorv hängandes i rumpan, det satt fast ett långt hårstrå i den som gjorde att den inte hade trillat av i deras potta. Han luktade dödsilla och vi fick med gemensamma krafter torka honom med papper i rumpan. Jag har varit inomhus hela dagen. Imorgon måste jag gå ut.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits