+4


Dagens strand: Ribban. Inklusive gässen och tatueringarna.

Nä den här ungen verkar ha det bra inne i magen. Inga tecken på födsel idag heller, alltså. Dagen har varit synnerligen menlös. Min syssla har varit att cykla till Åhlens för att försöka hitta en plånbok. Hittade ingen. Någon som vet var det finns någon fin som helst inte kostar mer än typ hundra spänn? Cyklade till trean och tog några dopp. Värmen var brutal. Så ringde Erik och sa att han, Jon, Olof och Matilda var påväg till Ribban för att snorkla. Jag stack också dit och badade i det fesjonkna långgrunda tångiga vattnet. (Tacka vet jag det djupa svalkande havet vid trean.) När vi kom hem var det så olidligt varmt att vi nästan svimmade. Termometern visar nu klockan 23.15 alltså 29,2 grader. Jag vet att jag kommer att sakna detta när det är svalare igen men just nu går det liksom inte att röra sig härinne. Man orkar varken diska eller städa eller någonting. Tänk vilken tur att jag inte bor i ett land som har det såhär jämt. Nu: betala räkningarna. (ups)

Kommentarer:
Postat av: marika

var du på stora åhlens?? det hade varit mitt tips

2009-07-03 @ 09:13:30
Postat av: Martina

Den där väskaffären vid typ din sko nere i stan. Köpte min för typ 60 pix.

2009-07-03 @ 09:46:41
Postat av: kari

Den jag fått av Bea, köpt på granit, är toppen. Har en lika dan som kamerafodral.

2009-07-03 @ 18:28:58
Postat av: erika

nja, jag vill ha en med olika fack för kort och sedlar och mynt. Den är väl bara en liten penningpung? :S

Postat av: Helena

Finns med fack också, i olika storlekar.

2009-07-05 @ 10:27:54
Postat av: erika

jo men den har jag haft nu i två omgångar. Den är bra men jag är sugen på något nytt och annat..

2009-07-05 @ 11:59:19
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Kristin

Jag har letat efter en plånbok i flera år. Hittar heller ingen. Springer runt med en asaful rosa björn borg-plånka med strass på som jag köpte på rea för typ 5 år sedan. Hu.

2009-07-05 @ 20:36:55
URL: http://volpina.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits