+5



Det är alltså idag jag hade tänkt att jag skulle föda. Har sagt i ett halvår nu att 3/7 kommer den. Men icke sa nicke. Så vi drog till Falsterbo och badade istället. Och sen åt vi pizza på Ljungen. Erik hade årets bästa frisyr och Tintin-tröja på sig. På kvällen gick jag och Martina på bio och såg filmen om Broder Daniel. Det är alltså det band jag varit mest besatt av i min ungdom. Det var en fin film. Jag skriver korta meningar idag eftersom det helt enkelt är för varmt för att jag ska kunna tänka. Det var hemskt att sova inatt. Vaknade liksom feberyr flera gånger, trots två kylklampar. Vissa finner dock bra ställen att luta huvudet på i sömnen, tex på skohornet från Ikea:



Kommentarer:
Postat av: kari

tänk om du var en katt

2009-07-04 @ 13:00:25
Postat av: Erika

Kommer att tänka på er fina musikvideo från 9:an med Broder Daniel låten. Tror att jag har den nånstans i bokhyllan hos föräldrarna. Hade det varit en tävling hade den helt klart vunnit!

2009-07-04 @ 18:02:06
Postat av: erika

hihi jag föreslog faktiskt för Martina att vi borde youtuba den! Vet dock inte hur man gör. Men bra var den. :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits