+9



Idag: bildkavalkad! Första bilden är från vecka 17, sista vecka 41. Imorgon kommer vad vi väl alla hoppas är sista bilden. Dagen har varit osedvanligt lugn. Inte ens något bad har jag tagit. Vi var på kontroll på MVC och hör och häpna, Läppen har sjunkit ner lite! Det var nog promenaden igår som gjorde susen. Erik tycker att magen ser ut som en mule nu och det borde väl tyda på att den har sjunkit en smula. Eller att jag ser ut som en häst. Vi fick en tid för igångsättning så föder jag inte dessförinnan kommer Läppajäkeln iallfall ut på måndag, som det ser ut nu. Kan ju vara så att de skjuter upp det om allt ser bra ut. Vad de gör på måndag är ett ultraljud, blodprov, vaginal undersökning och sen minns jag inte om det var något mer. Sen får vi prata med en läkare som bedömer om det är dags eller ej. Fru barnmorska tittade med de snällaste ögonen idag och undrade om det var väldigt jobbigt att gå över nu när det är så varmt. Närå, svarade jag glatt, så länge jag får bada i havet är jag nöjd. Amen inte så konstigt att den inte föds! Så länge jag inte känner att det är dags kommer den ju att ligga kvar. Så ok, från och med imorgon ska jag bestämma mig för att den ska ut. Så får vi se hur snabbt det går. Annars tog jag en tur till stora Åhlens och letade plånka. Det gick inte så bra, alla kostade ju för bövelen typ minst 400 kr. Skandal. Nä, visakortet får ligga löst i väskan ett tag till. Hör ni det tjuvar. Tur för mig att min väska är en mystisk varelse som slukar saker så att man omöjligtvis hittar dem igen. De dyker upp efter ett tag, men bara när de själva vill. Sen har jag diskat en mastodontdisk. Thats it. Och ätit en halv chokladkaka också dårå.

Kommentarer:
Postat av: marika

Åh, tänk om Lääppie o Evert får dela födelsedag så kan dom ha kalas tillsammans! :)

2009-07-08 @ 09:51:46
Postat av: erika

När fyller han år?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits