I sista minuten


Bilder snodda av
Kristin

Varken jag eller Kristin hade åkt nordens högsta pariserhjul som står i folkets park innan så när vi ändå skulle ses och chilla i parken slog vi två flugor i en smäll. Höjden av smäll hade väl dock varit om hjulet hade fastnat högst opp och jag hade börjat föda. Fast med tanke på att jag hade glömt ta med kamera var det ganska turligt att det inte skedde. Vi var ensamma i hela hjulet utom på ett varv av tre då skötaren också hoppade i en korg och tog en sväng. 36 pix kostade kalaset och det var väl trevligt och kul, men nog kan man se ungefär samma utsikt om man går upp på toppen på högsta kullen i Kroksbäck. Krogsbäck? Kroksbäck?

En förtjusande trevlig eftermiddag i parken var det iallafall. Vi fick sedemera sällskap av Erik, Olof och Per. Eller om jag kanske ska säga Skånska Ingenjör, då deras företag antagligen ska heta just det. De snackade inte så mycket företag dock. Det gör de antagligen aldrig. "Företaget" är bara en ursäkt för att få chilla i parken och dricka öl.

När jag kom hem igen hade jag fått ett meddelande på facebook från Anna, en fd arbetskamrat. Det var nämligen så att när jag outade min graviditet mailade hon och sa att hon också var gravid, beräknad exakt en vecka efter mig. Meddelandet idag löd: "Jag vann!". Va tusan, jag som hade tänkt att vi skulle vara BB-polare och allt! Så nä, ingen förlossning idag alltså. Cliffhangern ligger kvar en natt till..

Kommentarer:
Postat av: kari

Kroksbäck!

2009-06-23 @ 18:07:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits