lagad!



Nämen se på den! Aldrig hade jag väl kunnat tro att man kunde åka till Babyland i Svågertorp och köpa ett speciallager till ett barnvagnshjul från -01 samt få det lagat för 60 pix. Imponerande. Se så fin den blev. Obs: katterna satte sig däri själva. Kom ut i köket för att ta ett glas vatten och möttes av denna syn. Handen upp för alla som tror att det kommer bli konkurrens när Läppen är född.

Nä fy tusan. Vi åt precis fläskpannkaka som la sig jäkligt snett i min mage. Gu vad jag mår illa. Måste lägga mig ner en stund. Återkommer imorgon när jag ska passa James hela dagen. So long.

Kommentarer:
Postat av: kari

Åh, ni tvättar överdraget till bilstolen. Smart. Det har jag inte tänkt på att man ens kunde göra.

2009-06-09 @ 09:17:27
Postat av: erika

ja och det blev superfreche. Behövdes väl egentligen inte men det var lite som att välkomna en ny liten skitig kropp till stolen.

Postat av: annika(fd bivil)

hand upp men läppen skall väl mest mysa i sjal...

2009-06-09 @ 16:19:31
Postat av: Malin ( Eriks syrra)

Nu får jag hjärtsnörp! Den förste ungen som brukade den vagnen sitter i denna stund i en koja och spelar kort med sina kompisar, ackompanjerade av The Poodles på högsta volym.

2009-06-09 @ 18:46:45
Postat av: erika

Annika: självklart blir det sjalande för den största slanten, om det inte blir en kanonvarm sommar och vi klibbar fast totalt!



Malin: han är då ett redigt 2000-talsbarn, den sötaste Theodoren. :)

2009-06-09 @ 23:17:11
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: annika (fd bivil)

Det är ju praktiskt att klibba fast alltså då behöver ni ju inte ens använda sjal...

2009-06-11 @ 22:50:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits