23+2


Ok nu börjar den faktiskt se gigantisk ut. Jag vill dock hävda att det är grodperspektiv och att allt då ser större ut än vad det egentligen är. Jag känner mig inte så tjock iallafall. Men det är jag kanske. Hm. Tänk då på att jag hade den minsta magen av alla på vattengympan igår! Idag har jag inhandlat tvenne (tvåpack) bh:ar utan bygel. Kändes som att jag var 15 igen. Jag fick dem för 150 kr tillsammans så jag klagar inte. Andra nyheter vad gäller graviditeten är att jag fått en krämpa. Huga! Det är när jag börjar gå/springa/cykla snabbt, så kommer en smärta likt när man får håll. Detta är inte håll, det är en graviditetskrämpa. Så otränad är jag inte. Störig är den iallafall, min krämpa. Tänk om jag måste kuta ifrån en brand eller en våldtäckare - då kan jag inte det! Någon som har ett bot?

Roligt på bilden (utom att det ser ut som att Erik föds ur min mage) är att byxorna jag har på mig i femte (eller?) månaden är ett par jag ärvde av Marika i typ 16-årsåldern. Längst till höger kan man förresten skåda vårt nya kylskåp!

Kommentarer:
Postat av: Clary

Släck branden och slå ner våldtäcktsmannen.Vilket fritidshus är det? Jag är förresten fortfarande förkyld med feber....Magen är finfin.Kram

2009-03-04 @ 22:52:00
Postat av: erika

Det i Karlaby om man kollar bland senast inkomna. Kostar en mille. Du kommer att älska det! :)

Postat av: marika

Haha, Men erika hur fan kommer du ner i dom???

2009-03-05 @ 07:37:22
Postat av: erika

de är ju elastiska!

2009-03-05 @ 08:03:29
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Martina

Ingen vill våldta ett preggo hahahahaha

2009-03-05 @ 08:54:32
Postat av: Daniel

Jag tyckte flera gånger under de sista månaderna att nu kan den (Jeans mage) inte bli större. Men det blev den. De sista två, tre veckorna var den så stor att den nästan var lite skrämmande. Wait and see...

2009-03-05 @ 15:33:03
URL: http://peterpanie.blogg.se/
Postat av: Malin ( Eriks syrra)

Magen är finfin och det är jätteroligt att det är Lillebror som kommer ut ur den.



Jag vet att jag kastar sten i glashus nu, ,en asså skärp er med kylskåpet och frysen! Det är ju så sjukt opraktiskt att ha dem sådär. Kylen ska vara närmast spisen och bänken. Frysen ska vara längst bort. Kunde ni inte passat på när ni ändå körde ut kylskåpet?

2009-03-05 @ 20:26:15
Postat av: erika

whaaat?! Du är ju galen. Jag har i alla mina dar haft kylskåpet på höger sida om frysen, skulle ta fel för jämnan om jag bytte nu. Bytade, som en skåning hade sagt, haha.

2009-03-05 @ 21:23:11
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Linda

Så fiiiin din mage är! Ang din krämpa så har jag faktiskt inget tips mer än att du kanske ska undvika bränder och dyliga akuta situationer! Kram kram

2009-03-06 @ 09:14:16
Postat av: Sofia

Magontet låter som sammandragningar man kan få, då ska man ta det lugnt, nåt annat är det inte att göra. Och du är långt ifrån gigantisk, vänta du bara....

2009-03-08 @ 14:10:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits