Inget aprilskämt



Det förhåller sig alltså som så att 17 av lärarna på skolan där jag jobbar är hemma, däckade av kräksjuka. Sug på den. Hur många tror att jag klarar mig veckan ut? Dock - kan minnas att jag haft kräksjuka typ en gång i mitt liv och det var i fyraårsåldern. Att jag sen var ett kräkbarn generellt har inget med detta att göra.

Det var verkligen extra kul (eller inte) när tjejen i sexan som berättade om lärarna även berättade att hon hade spytt 22 gånger på två dagar när hon var sjuk för ett tag sen och att hennes lillebror hade prickat in 35 spyor under samma tid. (RÄKNAR!) Och sen direkt efter bara: "A, men nu har jag lunch, ses!".

Eh, ja smaklig måltid dårå.

Kommentarer:
Postat av: Kristin

Jag minns en gång när jag var liten. Jag kräktes 14 gånger på en natt.

Postat av: Helena

Du ska inte rycka in som lärarvikarie nu då? Passa på att erbjuda dina tjänster :-)

2009-04-01 @ 08:35:26
Postat av: Martina

Ljudet av min ångest: AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!

2009-04-01 @ 09:41:08
Postat av: erika

adu, inte di hemska!

2009-04-01 @ 11:30:53
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: svahnmor

martina lilla, handtvätt o vitpepparkorn, sen biter inget!!! njut av våren o glöm allt annat!

2009-04-01 @ 13:50:42
Postat av: erikapik

Huga! Nu blev det värsta allanropet på skolan, alla ska ut på gården för det ska saneras i lokalerna. Viruset är superstarkt! :D

2009-04-01 @ 14:02:25
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: marika

haha! kul kul att du har en smilie efteråt :) låter inte så kul

2009-04-01 @ 15:13:31
Postat av: erika

Well du känner väl mig, jag tycker såklart bara det är döspännande att se hur det går! hoho

2009-04-01 @ 16:10:03
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Helena

Vet inte om jag vill träffa dig imorgon. Du lär ju inte ha duschat innan precis. Inte för att jag brukar bli sjuk av sånt där inte jag heller. Vi kanske har lite balkangener i oss eller så snappade vi upp nåt bra när vi var där. D här på jobbet som är därifrån berättade att hela hans släkt verkade vara immuna och många därifrån.Intressant.

2009-04-01 @ 16:50:23
Postat av: erika

haha det är väl klart att du vill träffa fantastiska mig! Här kommer ingen att bli smittad. Dock: min kollega ringde innan idag (hon har legat däckad hela veckan) och sa att hon kände sig liiite liite bättre och att hon kanske skulle komma imorgon. Nämen stanna du hemma, sa jag.

2009-04-01 @ 17:16:46
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits