sjukdomsvinst


Roligast: när vi skulle väga Henny på en köksvåg. Gick sådär.

Jag har blivit sjuk! Jag som aldrig är sjuk. Erik har smittat mig. Blä. Här sitter jag med feber och fick inte vara med på brunch på Vinylen. Bea och Hasses hus var underbart , dit tänker jag åka fler gånger minsann. Och att träffa lilla Gadefamiljen var lika kul som vanligt, Stockholmsbarn låter ju så kul när de pratar. Billy-bus och Murre-mus klarade sig själva över natten men var glada när vi var hemma igen.

När jag är 41 ska jag åka Vasaloppet. Nu ska jag försöka ta mig ur feberångor till affären och handla sjukdomsvinst. Kolasnören hade jag tänkt.

Kommentarer:
Postat av: Malin ( Eriks syrra)

låter mina barn roliga när de pratar? Lite som att engelska barn är sååå duktiga som kan prata engelska( det har min svärmor sagt en gång på fullaste allvar).

2009-03-01 @ 20:15:02
Postat av: Malin ( Eriks syrra)

Krya på dig förresten! Bara kolasnören är en klen sjukdomsvinst tycker jag. Fläska på med mera. Ett par semlor kanske?

2009-03-01 @ 20:16:48
Postat av: kari

Precis som små barn som är duktiga på engelska låter det, du har alldeles rätt Malin!

Usch, nu känns det som om jag utsätter Henny för otäcka saker, som ett försöksdjur. Förhoppningsvis tyckte hon det var jättekul att bli vägd. I smyg.

2009-03-01 @ 20:38:19
Postat av: Kristin

Min styvpappa Evert åker Vasaloppet varje år. I år blev det på 5 timmar och 45 minuter. Han är 55 år.

Postat av: Daniel

Sätt henne i en stor köksskål när ni skall väga henne. Henny, alltså. På köpet får ni att hon kommer att se jätterolig ut.

2009-03-02 @ 12:13:32
URL: http://peterpanie.blogg.se/
Postat av: erika

Imponerande tid för Evert!



Och en köksskål innehållande en unge måste se fantastiskt kul ut, haha

2009-03-02 @ 18:00:10
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits