33+2



Hej. Jag dog bara precis lite nyss av när jag såg hur fadern till mitt första barn såg ut på bilden. Herrejisses, ser Läppen ut som ett freak vet vi alla vem han/hon ärvt utseendet av. Ja nu är det lite knöligt i magen. Nu har jag nog gått upp nio kg totalt. Inte för att det känns, men vågen säger det. Läppen knölar fortfarande mest på höger sida, gärna på revbenen. Billy ligger på magen. Jag ligger på lammskinnet. Bristningarna blir fler och fler så idag har jag badat i olja. Eller iallafall i badvatten med lite idroppad olja. 6 veckor kvar. DET är lite panikframkallande. Är det bara jag eller har tiden mellan november och maj gått extremt snabbt?

Imorgon jobbar jag alltså på stora skolan för sista gången. Jag gav min avslutningspresent idag till min kollega, en klätterros, och hon blev så glad så glad. Nu slipper jag baka kakor och bjuda. Phew. Hur mycket jag än har klagat på detta jobb vet jag att jag kommer att sakna det lika mycket. Jag tror att det handlar om förändringar. Gillar dem inte.

Det ska dock bli skönt att vara ledig. Kommer att jobba fyra timmar i veckan från och med nu. Och idag kom nya räkningar från akassan, nu ska jag alltså betala 526 kr i månaden istället för 226. Varför är jag med i Metall just nu när alla industriarbetare blir arbetslösa? Nå, det blir ju bara två månader. Jag får stå ut. Nu somnar jag nästan. Snark.

Kommentarer:
Postat av: Kristin

Jag vill se den nya hippieklänningen!

Postat av: Kristin

Henrik tyckte förresten att du skulle gå med i den här: http://www.gravidlooken.se/. Hihiihihihi!

2009-05-14 @ 01:15:53
URL: http://volpina.blogg.se/
Postat av: erika

Den kommer tids nog. :) Fast den däringen sidan, jag fattar den inte. Vad ska man göra där??

2009-05-14 @ 08:54:25
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså, hans svärmor tycker att han ser alldeles lysande bra o söt ut och ifall barnet kommer att drabbas av särskilt konstigt utseende ligger det närmre till hands att tro att det kommer från ovan nämnda svärmor

2009-05-14 @ 14:38:37
Postat av: sus

nio ynka små kilon...men magen är snygg...kan ni kanske tänka er att vara hemma lite framåt söndag - måndag så att jag får chans att träffa er innan ni hux flux står där med en liten sprallis i armarna! jaa erika, tiden flyger iväg....

2009-05-14 @ 22:15:10
Postat av: Kristin

Men Erika! Du ska ju lägga upp din dagens gravidoutfit!

2009-05-15 @ 00:04:21
URL: http://volpina.blogg.se/
Postat av: erika

men hur??

2009-05-15 @ 09:44:04
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits