En tvekönad dvärg med potatisnäsa



När det kommer till Billys mat har Murre inga hämningar. Billy äter bara om vi kastar maten till henne så att den ser levande ut och Murre har listigt nog klurat ut att om han sitter framför henne kan han hoppa och ta maten i luften innan hon ens hinner blinka. Billy ser inte saker som flyger så bra, hon jagar mest på golvet. Murre är döbra på flying food. All food faktiskt. Därför är han den tjocka och Billy den smala.

Idag har jag varit på kontroll och fick godkänt i järnvärdebetyget. 123! Magen var 30 cm denna gång. Lustigt nog var den 31 cm sist. Hm.. Krymper Läppen eller mätte hon fel? 138 i hjärtljud. Blir väl en tvekönad dvärg med potatisnäsa. Obs: påminn mig om att aldrig skriva ut bloggen på papper och låta ungen läsa det när han/hon blir stor.

 

Erik har blivit krasslig så vi kommer inte iväg för att se det enda bandet jag velat se under hela terminen ikväll. Det kan nog också ha att göra med att de inte går på scen förrän efter kl 00 inatt och det tyar jag nog inte. Kunde de inte börjat tio? Imorgon ska vi på bröllop. Jag ska ha min hippieklänning med underklänning under som egentligen är en pjamas, fast det låtsas jag att det inte är. Nä, en kopp kaffe nu kommer sitta fint. Lyckliga alla ni som ska till Debaser ikväll, det kommer nog bli en jädrigt bra kväll.


Kommentarer:
Postat av: kari

haha, varenda ord du skriver är roligt. Eller i alla fall en hög procentandel.

2009-05-16 @ 10:49:56
Postat av: erika

Jihuu! Tack. :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits