Förhandsröstning



Jag har klurat på denna artikel hela dagen. För det första är det för mig fullständigt obegripligt att någon, ens moderat, får för sig att tälta utanför röstningslokalen. Men det är inte det jag har klurat på. Alltså, bilden. Ser den inte väldigt märklig ut? Hon i tältet. Är hon en riktig människa eller en pappfigur? Om hon är riktig, har hon inga ben? Varför är hon hälften så stor som de andra? Kolla huvudstorleken jämfört med de andra. Sitter hon i en håla i marken? Eller är hon bara en bild på ett tygstycke? Nån som vet? Jag fattar ingenting.

Kommentarer:
Postat av: Martina

Haha ja, snacka om sjukt. Nåväl jag gillar att rösta och tycker det är formidabelt på alla vis men inte fan skulle jag tälta för att rösta först.



På fråga B säger jag: Hon är moderat, enough said.

2009-05-20 @ 20:01:37
Postat av: kari

Ja det var en riktigt vanskapt sköldpadda det.

2009-05-20 @ 20:31:21
Postat av: marika

HAhahA! det påminner mig om bilden på ditt & mitt huvud, du vet? när ditt ser asstort ut haha

2009-05-21 @ 09:27:41
Postat av: mirijam

Jag vet vem hon är. Hon har ben.

Postat av: Helena

-och där! Fick jag skrattanfall. Kari!

2009-05-24 @ 14:31:02
Postat av: erika

men ändå Mirijam: har hon ett knappnålshuvud? Usch nä, nu slutar jag vara elak. Basta.

2009-05-24 @ 16:12:56
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits