långhelg




På bilderna: Taxen James May Bradfield Persson, Al i solnedgång, Chill'n'grill på Adlersro och på sista bilden en tax som blev alldeles för varm och bara ville ligga och dåsa. Här på Hasses mage.

I torsdags var vi först på MVC. Hon tog inget blodprov så därför vet jag inte om järnvärdet blivit bättre eller ej. Hjärtat på Läppen slog i 142 iallafall och jag har gått upp 6 kg sen vecka 17. Och så kände hon hur han/hon/den/det låg och det var med huvudet nere. Vi fick också känna men jag kände ingenting så jag låtsades att jag gjorde det för att barnmorskan skulle bli glad.

Efteråt körde jag, Erik och Sissel till Bea and the Häz på Österlen. Dit kom även Kari och Henny och Clary och Otto allteftersom kvällen gick. Vi grillade men det var kallt så vi satt inne och åt. Dan därpå kom Ma and the Pa samt Martina, Al, taxen och dalmatinern. Dalmatinern bara skällde och skällde och taxen mest bara sov och sov. Och var liten och otroligt söt. Dalmatinern var stor och söt.

Idag var det varmt och gött och jag har blivit solbränd på magen. När vi kom hem putsade jag de stora fönstrena i vardagsrummet. Det är en syssla jag gör ca en gång om året. Härligt rena blev de, nu ser man ut igen. Katterna var glada för att jag kom hem (Erik kom hem igår men har varit borta hela dagen på svensexa) men Billy fäller och fäller sin päls. Otroligt hur mycket hår en liten katt kan ha. Nu längtar vi efter fadern till mitt enda barn. Hoppas han kommer hem innan frukost iallafall.

Kommentarer:
Postat av: Karin

Alltså, Martinas tax är typ det sötaste jag sett i mitt liv (förlåt Flisan)!

2009-05-03 @ 01:27:27
Postat av: erika

Ja faktiskt (förlåt Billy och Murre)!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits