sommarlov, nästan



Nu har jag ca 10 timmar kvar att arbeta. Dessa timmar är utspridda på tre onsdagsförmiddagar. Så underbart härligt. Jag kan inte riktigt förstå det ännu, jag har ju varit ledig på fredagar sen i början av mars, men på måndag när jag inte behöver gå upp och köra till jobbet kommer jag antagligen att tjuta av glädje. Eller iallafall sova jätte jättelänge. Min plan är att cykla runt. Har bara suttit ner nu i flera månader. Nu vill jag röra på mig. Ah. Cykel. Bästa fordonet i världen. Imorgon ska jag till MVC på kontroll men sen ska jag cykla och handla skor till bröllopet på lördag och sen ska jag cykla till Marika och dricka kaffe på hennes nya balkong. Läppen är en knölsvahn som knölar i magen mest hela tiden. Just nu känns det som att han/hon gör tusen nålar på min kissblåsa tex. Inte snällt. Nä nu går jag och lägger mig.

Kommentarer:
Postat av: Kristin

HAHHAHAH! Jag tyckte först att stenen du står på var din mage! Och sen när jag kollade närmare hade du små fötter på magen! Jag fattade ingenting, tills jag insåg hur det egentligen stod till.

Postat av: marika

hahaha! Jag trodde också stenen var magen! Är ju så van att du har en liten bulle där. mia berättade att när hon hade anton så gick hon upp över 20 kg o med sanna gick hon bara upp 5 kg, knas

2009-05-15 @ 11:16:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits