Söndag



Tog med lillebror med tjej till Klagshamn för lite kvällsmat. Maten var god men efterrätten var lite äcklig. Och så bet Kaj sig i tungan så det blödde. Han tjöt av smärta medan jag och Sissel tjöt av skratt. Innan på dagen var jag och Bea på Ikea och så hade jag även hunnit med att passa en liten tax som sket på golvet. Det gjorde ingenting då han är så söt. Värre hade det varit om han hade varit ful. Då jävlar. Veckan som kommer är min allra sista på stora skolan. Därför tänker jag inte bli arg på killarna i åttan imorgon när de kommer in och förstör som de alltid gör på måndagar. Jag tänker vara glad och snäll. Glad och snäll.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

stackars min unge herr son...flickvänner FÅR skratta åt honom men storasystrar gör icke det ostraffat.....

2009-05-11 @ 12:33:03
Postat av: erika

till vårt försvar får jag säga att skrattet kom innan vi visste att han blödde.. :D

Postat av: Anonym

precis innan jag läste ovanstående kommentar tänkte jag i mitt huvud: stackars min lillebror.

2009-05-11 @ 18:04:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits