Billys flyktväg


Torsdagar är fioldagar. Gissa vem som somnade mitt under en låt, trots att han låg precis bakom, där på sängen! Kolla också den nya fräsiga golvlampan som vi fick av Eriks farmor. Den är design. Känns sjukt coolt. Har nog aldrig ägt något i design innan. Nån som kan gissa vem som har gjort den?!


Och så var bokhyllan färdigstädad. Skulle ta värsta bilden men så kom Erik och skulle förstööra. Fick ta en till. Dammet är borta. En papperskasse med gammalt skräp är slängd. A new life begins. Märk väl hålet under cd-skivorna, det är Billys flykthål - redo att användas när det kommer hundar och andra farliga djur.

Kommentarer:
Postat av: Linnéa

ni verkar ha det så sjukt mysigt!

Postat av: erika

Precis vad jag med tycker! De flesta andra tycker dock att vi har det "stökigt" eller "plottrigt" eller "rörigt" och vill komma hem och städa hos oss när vi inte är hemma.

2009-11-13 @ 00:10:48
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Martina

Snajdigt värre! Jag vill också ha ljusslinga nu i vintertid.

2009-11-13 @ 09:24:02
Postat av: erika

kolla på Granit! Vi köpte en ny där i förrgår, de har snygga.

2009-11-13 @ 10:28:46
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Clary

Det är hur fint som helst. Var ställde ni soffan? Jag menar "matbordssoffan".

2009-11-13 @ 11:30:29
Postat av: marika

ååå skitsvårt o se lampan, ta en bättre bild så kan jag återkomma :)

2009-11-13 @ 11:33:33
Postat av: erika

Soffan står till vänster på bilden, liksom ut från bokhyllan. Får se om vi behåller den så eller flyttar tillbaka.

2009-11-13 @ 13:34:44
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Helena

Och kom ihåg: nästa stickprojekt:lampvärmare :)

2009-11-14 @ 11:10:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits