minnesbilden

2007-03-30, eller - då när jag var väldigt vig.

 

Två sjukbesök idag, först ultraljud i nacken. Inga konstigheter där inte. Utom kanske just när vi skulle bli inkallade till doktorn. Erik och Set var på toa för att byta blöja, jag satt och väntade i väntrummet. Doktorn kom in, tittade på mig och sa med den snälla milda rösten (som alla myndighetspersoner, från brevbärare till arbetsförmedlare, använder när de talar med mig) "nä dig är det nog inte jag ska träffa nu", varpå hon log och gick vidare. Meh! Det är inte första gången jag blir tagen för barn, men nu är jag ändå 27 år och en mamma. Tror hon skämdes lite sen, för det var ju ändå mig fast Set hon skulle träffa.

 

Sen var vi på BVC. Han växer mest på längden nu. Viktkurvan har planat ut helt och huvudkurvan går inte så mycket uppåt den heller. Det får bli mera matning hädanefter. När vi kom ut därifrån hade stormen dragit igång. Jag struntade i träningen, vi gick istället och köpte Totte leker med kisse och hade höstmys hemma. Nu ska jag läsa ut Luftslottet som sprängdes och sen somna tillsammans med lillisen, storisen, tjockisen och smalisen.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits