starka jag

Skulle väl bara precis öppna flaskan (med folköl) igårkväll eftersom vi skulle fira att Erik fått sina pengar för sitt exjobb på krigsfabriken. Kapsylöppnare går under avdelningen "saker vi skulle behöva i vårt hushåll". Jag hittade en metallmojäng som nog är någon slags hängare av något slag. Vet inte riktigt vad det är, men tillsammans med min hand fick den en jäkla schwung och så sa flaskan pop och sprack. Kände mig LIDE stark eller så.

 

Sen när jag blir rik, då ska jag bara köpa dessa förresten till Set. Och ett hus. Och grisar och får och hjortar och harar, så man kan få äta kött i grodan ro.

 

Nu ska jag tvätta bajsblöjor och invänta den stora balunsen ikväll. Otto the dog och Molly the cat ska sova över här, så vi ska ha djurpyjamasparty. Möre lär ju vilja ha chips.


Kommentarer:
Postat av: Nature Babycare

Hoppas ni har testat Nature Babycare blöjor nu!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits