Tråkdag

Det började så bra, jag både tvättade en tvätt och dammsög lägenheten. Sen gick vi en runda och jag åt falafel i en park. Men så kom vi hem och Erik kom hem och då blev allt bara fel och surt. Alla var lite för trötta och lite för hungriga. Set skrek, Erik var förkyld och snöt sig så han tutade som en elefant och jag stressåt middagen för att Set skrek. Och så blev det så att vi åt middag redan klockan sju istället för nio som vi brukar. Så nu sitter jag här och tänker jaha. Vad ska man nu göra resten av kvällen? Vad gör alla andra när vi vanligtvis äter middag? Dricker te?

 

Tur att Olof och Matilda antagligen ska föda barn inatt. Då blir kvällen åtminstone liite spännande.


Kommentarer:
Postat av: Martina

Faktum är att jag dricker te just nu

2009-10-07 @ 21:53:04
Postat av: Kristin

Jag har också tråkigt. Varje dag på jobbet längtar jag hem och så blir det en flopp när man väl kommer hem för det finns inget att göra. Blä.

Postat av: Helena

Kl nio på onsdagar är det mycket riktigt: te! Och sen får du ju inte missa Grand Designs på 9:an!

2009-10-08 @ 08:53:32
Postat av: Anonym

"..om inte sorger o bedrövelser då och då urholkade våra hjärtan, kunde inte glädjen rinna till"

2009-10-08 @ 12:29:04
Postat av: Sofia

kl 21.00 på onsdagar är det ju Grey´s, det kan man ju inte missa..., vi som äter middag kl. 17.00....

2009-10-08 @ 16:46:16
Postat av: erika

men vi laddar ju hem Greys. Kl nio är det aktuellt med middag hos oss. Varenda dag.

2009-10-08 @ 16:57:09
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits