Erik 32


Det var alltså Eriks födelsedag. Jag och Set steg upp tidigt och gjorde oss fina. Så gick vi in till födelsedagsbarnet och sjöng och gav paket.


Det var ett ledtrådspaket och det tog en stund för honom att leta och gissa. I den lilla glittriga rosa asken, under skruvarna (som var ditlagda för att förvirra såklart), låg en lapp där ledtråden stod..


Medan han gissade fick han ett paket av Set. Det var en dundertub med Helosan - Eriks favvosmörja.


Set i födelsedagskläden. Det är alltså en gammal kattleksak som jag gjorde ett pannband av.


På tal om katterna låg de i barnvagnen hela morgonen. Billy hade även sovit i den under natten. UNDER täcket. Freak.


Tada! Presenten! En mopedhjälm med visir och utfällbara solglasögon. Snacka om tuff. Hjälmen han haft fram till nu är från -78, inköpt för tio pix på sopstationen för några år sen. På tiden att få en ny, alltså.

Kommentarer:
Postat av: Kristin

Jag gillar också Helosan. Det är den bästa smörjan, alla kategorier. Sen: inget skägg! Precis som Henrik hihi!

Postat av: svärmor

..hoppas att hälsningen kom fram o att födelsedagen var fin, men hur skulle den inte kunna vara det med en sån liten gosse i familjen!

2009-09-22 @ 07:26:08
Postat av: Clary

Oj jag såg inte att skägget var borta.Jag tänkte bara på att min son har en fantastisk hårväxt under hö arm och så blir jag förtrollad av kalas-Set.

2009-09-22 @ 09:23:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits