Inlägg 800, rekord!

Jag hittade alltså en mössa jag sydde när vi fick veta att Henny skulle födas. Hon fick aldrig den för den blev ganska dålig och ful. Det var iallafall inte det lättaste att fota Set när han satt i sjalen. Skitisamma. Dagen har varit tämligen händelselös. Det är ju förbannat varmt ute så vi kommer inte långt innan vi båda är sjöblöta av svett. När jag dessutom lyckas glömma mitt pass hemma hela tiden är det inte lätt att varesig handla eller skaffa nytt lånekort på bibblan. Suck och stön. Set har dock varit på toppenhumör idag. Han satt en lång stund i stolen och glodde på mig utan att börja gråta när jag diskade tex. Och nu på kvällen somnade han på sitt skinn utan napp eller gråt. Sicket nöjt litet barn vi har fått. Lyckliga oss.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits