ja det har blivit en bebisblogg men vadå, jag gör ju inget annat än hänger med bebisen om dagarna..

Dagens öv: nacken

 

Ganska händelsefattig dag idag. Jag plockade fram stegräknaren och gick 6500 steg till Värnhem och tillbaka. Gick in på Entré och köpte en kofta. Jag har drabbats av den stora koftbesattheten tror jag bestämt. Det där med mammaledighet är inte helt bra när man bor i en stad. Någonting måste man fylla sina dagar med och då är det väldigt lätt att man tar en tur på stan och köper saker. Min plan i somras var att ta bilen ut i skogen med Set och leta svamp nu på hösten men så sålde vi bilen. Rackarns.

 

Vi har börjat lägga Set lite mer rutinmässigt om kvällen. Pyjamas ska vara på klockan åtta har vi sagt. Det som är lite synd är att han alltid somnar innan åtta och missar pyjamaspåklädandet, vilket leder till att han får den på sig vid blöjbytet kl tolv. Vi får nog fila lite på rutinen.

Imorgon är det dags för ett besök på BVC igen. Undrars om han har spräckt femkilosgränsen?

Kommentarer:
Postat av: Kristin

Nu när han kan hålla upp sitt eget huvud kan jag kanske komma och hälsa på igen.

Postat av: kari

Och plötsligt har han blivit en tunnhårig blondin?

2009-09-03 @ 09:07:34
Postat av: erika

hihi ja det kan du väl få. Om du är försiktig! :P



Kari: eller så var det motljus..

2009-09-03 @ 10:37:36
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Linnéa

men bebisbloggar e så mysigt! kul att läsa om vad andra gör som oxå¨är hemma med en ungefär lika gammal bebis.

2009-09-03 @ 14:12:45
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: Erika H

Jag har aldrig tänkt på att man spenderar mer pengar ifall man bor i en stad och är mammaledig. Men det är ju klart! Hoppas att ni får ett hus på landet snart... :)

2009-09-03 @ 17:43:17
Postat av: Malin ( Eriks syrra)

när jag var mammaledig ute i förorten lyckades jag sätta sprätt på en del pengar genom att handla på nätet. så man kan konsumera ute på vischan oxå

2009-09-03 @ 23:13:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits