sova räv

Set har börjat snurra när han sover. Ligger han på ett håll när han somnar så ligger han på helt andra hållet när han vaknar. Han har även börjat på nästa blöjstorlek ikväll, de för 5-8 kg. Nu väger han ju faktiskt fem åt halvt.

 

Men det var inte det jag skulle rapportera idag. Det var nämligen så att Martina the great uppdaterade sin blogg tidigare under dagen. Hon länkade till sin höstlista på spottan, och hör och häpna om vi inte tagit med samma låt på våra höstlistor! Inte ens en ny! Mycket märkligt. Bara för det tänker jag bjuda på min lista för er som inte redan har den. Här är den. För regniga eftermiddagar. Den är egentligen till Marika men kanske vill hon ha en exclusive?


Kommentarer:
Postat av: marika

jag vill vara exclusive o ha en exclusive!

2009-09-29 @ 08:13:45
Postat av: Linnéa

vilken gosbebis.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits